Jeśli poszukujesz komunikatora, który usprawni przepływ informacji w Twoim zespole bez konieczności ciągłego bycia online wypróbuj TWIST.
Próbujesz skupić się na wykonywaniu piątego z listy czterdziestu zadań „na wczoraj”. Już prawie otworzyłeś tabelkę, kiedy zauważasz powiadomienie z komunikatora, w którym toczy się ważna dyskusja dotycząca Twojego projektu. Odłożyłbyś przeczytanie rozmowy na później, ale wiesz, że trudno będzie odnaleźć jej kontekst i przebieg w wielowątkowej burzy mózgów… Brzmi znajomo? Z pomocą przychodzi zespół Doist proponując swoją aplikację TWIST.Jak zacząć korzystać z TWISTA?
1. Utwórz konto indywidualne na twistapp.com/signup i załóż swój zespół2. Zaproś do niego swoich współpracowników lub zaakceptuj zaproszenie do istniejącego zespołu (link z zaproszeniem -> klik! -> utwórz konto)
3. Twórz nowe zespoły i dołączaj do intersujących Cię grup
4. Utwórz kanały tematyczne a w nich kolejne wątki
Struktura komunikacji wygląda w programie tak:
Zespół -> Kanały -> Wątki -> Komentarze
Oprócz tego każdy użytkownik posiada skrzynkę wiadomości prywatnych dzięki czemu można komunikować się bezpośrednio z wybranymi osobami. Aplikacja jest darmowa. Płatna wersja oferuje większą ilość integracji z innymi aplikacjami oraz dostęp do historii konwersacji (w wersji darmowej rozmowy zapamiętywane są przez miesiąc).
Co daje Twist?
1. Wątkowanie, które pozwala na uporządkowanie dyskusji na kanałach• nie musisz śledzić dyskusji na bieżąco, aby nic Ci nie umknęło
• masz możliwość prześledzenia interesującego Cię wątku od początku do końca oraz skomentowania go w dogodnym dla Ciebie momencie
• każdy wątek staje się katalogiem z zaawansowaną możliwością wyszukiwania informacji
2. Przejrzyste rozmowy - łatwiejszy dostęp do informacji
• możliwość przeglądania dyskusji w różnych tematach, co pozwala na poszerzenie wiedzy na temat tego co się dzieje w firmie nawet dla osób, których rozmowa bezpośrednio nie dotyczy
• jeśli jednak nie chcesz, aby treści były dostępne dla wszystkich, możesz dodać do danego wątku tylko wybrane osoby
• skrzynka odbiorcza, która grupuje wątki, w które jesteś zaangażowany, dzięki czemu nic Ci nie umknie, gdy inni członkowie zespołu będą dokonywać aktualizacji
• możesz pobrać link URL do danego wątku, przesłać go innym lub wrócić do niego w dowolnym momencie
3. Brak informacji o tym, czy inni członkowie zespołu są online
• zespół dostosowuje się do wysyłania wiadomości czy komentowania, gdy zajdzie taka potrzeba
• nie wiedząc czy dana osoba jest dostępna nie oczekuje się informacji zwrotnej natychmiast lub nie odkłada kontaktu na później, co może dezorganizować pracę
4. Opcja „Czas wolny”
• Poinformuj członków zespołu o powodzie swojej nieobecności. o czasie jej trwania oraz powodach
• Zespół wie, że odpowiedzi może spodziewać się po Twoim powrocie z urlopu
• Ty odpoczywasz zupełnie odłączony od tego, co się dzieje w firmie (bez pokusy pt. „tylko sobie zerknę…”)
5. Możliwość zapraszania gości spoza zespołu do dyskusji na danych kanałach lub w wątkach
TWIST jest dostępny przez stronę internetową oraz jako aplikacja dla systemów:
- Android,
- iOS.
Link:
www.twist.com
Więcej informacji:
https://twist.com/video-tour
https://blog.doist.com/why-were-betting-against-real-time-team-messaging-521804a3da09
https://medium.com/balance-io/why-we-switched-from-slack-to-twist-43dfdddbe1ba
Brak komentarzy